24 years old me.

*gambar kucing sbb I don't know how do I live w/o my cat. I'm allergic to tukang seksa animal k. 


* gmbr Fattah sbb I rasa dia sgt ensem. hahah btw he's all over the moon when it comes to Neelofa I think. so I gotta go.. btw I ship them. #notalofatah #fanatik I just really like Fatah. ever since he's still not lofa's hahaha. 


  I suka diorang sejak sekolah menengah.


 this hat cause sampai sekarang belum habis degree 
hmm
hmmm
hmmmmmm
*long sighsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss






haaaaaaaaaaaaa. lama inda meng-update blog. lama sgt. k. apa pun.. semoga dengan bertambahnya umur moga makin bertambah lah amal Ibadah dan Iman kepada yang maha Esa amin. I have so many things to say.. firstly sikit jak ralat k, sbb inda sambut betday dgn family. even selalu kena celebrate simple simple jak. but I'm so happy.. sbb rasa kana sayang gitu. kah! tp taun ni 24 feb 2017 berusia 24 tahun. seorang seorang di perantauan. nun jauh di negeri sitokkkk. btw I love here so much though it pain me a lot to be far away from everyone that I love. di usia yang semakin menua ni... I don't hope for much. I just want to be perfectly content w what I have.. I hanya mo mensyukuri segala nikmat Tuhan. Nikmat hidup... nikmat rezeki untuk terus berjalan.. untuk terus kuat. I just want to say Thank youuuu. for each and everyone.. yang masih di sini bersamaaaaa gue. I cannot promise much. but one thing for sure 24 yrs me is not the 16 yrs old,15 yrs old, 22 yrs old, or 23 yrs old Alohia. Thank you Allah.... 




may allah bless us all 



p/s : ini pic betday serprise inda menjadi waktu 22 tahun hahaha. 




xoxo. 
ucapan hari jadi buat diri sendiri. 

Garl w loveeeeeeeeeeeeeeeeee